Welcome to my blog!!!!!!!Ласкаво прошу вас на мій блог!!!!!!

Власний особистісний та педагогічний портрет


             Свій професійний вибір я зробила вже давно, ще в шкільні роки. Причиною цьому були, напевно, і шанобливе ставлення до професії вчителя,й імідж школи, де я навчалася.
        Вступивши в Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка у 2005 році, цікавилася досягненнями наукової думки, багато часу проводила за книгами. Мудрі викладачі навчили методиці і прийомам роботи з учнями. Використання цих методів допомагає мені сьогодні на уроці створити атмосферу довіри, творчості та працездатності. У 2010 році закінчила ПНПУ та отримала кваліфікацію вчителя англійської, німецької мов тзарубіжної літератури.
Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною. Вважаю, педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни. Моя професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі. 
Я – вчитель англійської мови і моя перевага в тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови та літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров`я. Часто діти запитують: “А для чого вчити іноземну мову?” Питання для них зовсім природне , але дуже проблематичне для того, кому його ставлять. Відповідь на нього повинен дати урок. Вивчення англійської мови не повинно бути звичайним. Воно повинно викликати у дітей зацікавленість з першого уроку і намагатися підтримувати це відчуття протягом всього курсу навчання. Використовую у своїй роботі найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам навчання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами у навчальному процесі. Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до пошуково-дослідницької роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його.      
Я щаслива людина - маю улюблену роботу, міцну та дружну сім’ю. Щодня намагаюсь позитивно мислити та вмію мріяти, маю цікаве хобі (вишивка бісером). Навколо мене – неосяжний  загадковий світ, прикрашений з усіх боків непередбачуваністю.
Уроки складаються в дні, дні - в семестри. Рік за роком  спостерігаю,  як  рідна школа змінює мене, додає впевненості,  вчить мудрості та  любові. Вважаю, що самовдосконаленню немає меж, тому постійно вчуся, щоб не втрачати авторитет серед учнів і колег. Участь у цьому конкурсі - ще один крок на шляху до гармонії зі світом і собою. 
Хоча я працюю вчителем лише 5 років повірте, який би у мене не був настрій, він завжди поліпшується, коли я заходжу в клас і кажу:
                      «Нello, how are you?»
 І чую у відповідь :
                      «Fine. And how are you?»
Я відповідаю  «Great!!!»
І мені дійсно добре, коли я бачу ці очі і ці посмішки...
Я розумію, що зробила правильний вибір.
Я - щасливий вчитель…

Я щаслива людина…

2 коментарі: