Як вивчити англійську мову в школі?
Останнім часом все частіше і частіше шкільне навчання згадується у
негативному підтексті вивчення англійської мови. Та варто зауважити, що
сьогодні в освітньому просторі відбуваються кардинальні зміни, зумовлені
процесом реформування школи. Необхідність постійного вдосконалення системи та
практики освіти обумовлена соціальними змінами, які відбуваються в суспільстві.
Питання підвищення якості навченості учня були й залишаються пріоритетними в
роботі сучасних загальноосвітніх навчальних закладів.
Реформування шкільної освіти та впровадження нових педагогічних технологій
у практику навчання слід розглядати як найважливішу умову інтелектуального,
творчого та морального розвитку учня.
Усе це забезпечує системне оновлення змісту та перехід на нову структуру
навчання. В учителів з’являється можливість застосовувати нові форми навчання,
цінні для кожного учня.
Як нові форми навчання можуть бути цінними
для кожного учня?
Форми навчання (у найбільш загальному розумінні) – це способи
організації навчання. Форми навчання визначають, яким чином має бути
організовано процес навчання, на відміну від методів, які відповідають на
запитання «Як навчати». Вони зумовлюють, зокрема, часовий і організаційний
режим навчання, місце його проведення, склад учнів, характер зовнішнього
виявлення функцій учителя й учнів у процесі навчання, порядок спілкування
(безпосереднє чи опосередковане) суб’єктів навчального процесу та ін.
Останнім часом проблема дидактичних аспектів навчання англійської мови є
предметом глибокої наукової зацікавленості педагогів, психологів,
психолінгвістів і методистів. Одержано певні науково-практичні результати,
зокрема з питань розробки методик організації іншомовного навчання в загальноосвітніх
школах.
Комфортність
взаємодії дітей під час спілкування англійською мовою багато в чому залежить
від того, як використовуються різноманітні організаційні форми навчання. Поряд
з індивідуальною та фронтальною роботами необхідно також активно впроваджувати
в навчальний процес інші форми: групові, колективні та проектні.
Під час оволодіння англійською мовою в школі, де мовна практика обмежена,
функціональне узагальнення обов’язково повинне пройти фазу усвідомлення, аби
стати ефективним засобом регулювання іншомовного мовленнєвого процесу.
А тепер – практичне застосування викладеного.
Батьки, які хочуть допомогти дитині вивчити англійську мову, повинні
знати шкільну програму, щоб допомагати робити домашні завдання, а також
забезпечувати мовленнєве середовище. Відразу ж заспокою тих батьків, які
сумніваються в своїй корисності через незнання англійської мови. При бажанні ви
зробите для вашої дитини все від вас залежне: знайдете час вивчити англійську
мову у найзручніший для вас спосіб.
Немає коментарів:
Дописати коментар